fyra hörn

Imorrn blir de ännu en heldag.
vilket kommer märkas positivt på lönen :)

Behöver ju de sen när jag ska till Ullared o shoppa lite.
Ska se om de har fyrkantiga vita tallrikar.
Det skulle jag vilja ha, sådär 8st skulle bli perfekto!

Längtar till fredag då lönen kommer :)
då ska de sparas lite o även så kommer jag installera mitt nya bredband
kommer gå supresnabbt,
speciellt om jag jämför med den ultralåga hastigheten jag har nu.
Äckligt segt går det, tar sådär en tio min o ladda upp en bild,
som jag för övrigt förminskat i paint.
Blää för de.

Nehe nu ska jag väl göra lite nytta o diska.

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Va kul!! Hoppas du hittar massa fynd :) Vi måste ses snart igen Tina! <3

2011-05-24 @ 20:25:52
Postat av: Maria

Sv: Va kul!! Hoppas du hittar massa fynd :) Vi måste ses snart igen Tina! <3

2011-05-24 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0